CO NAS WYRÓŻNIA?

Ortopedia w Krakowie dysponuje nowoczesną salą rehabilitacyjną i pełnym zakresem fizykoterapii, gabinetem do ćwiczeń z wykorzystaniem platformy balansowej, gabinetem terapii manualnej, hydroterapii, psychoterapii oraz terapii zajęciowej. W Dziale Rehabilitacji zatrudniamy lekarzy ze specjalnością w zakresie rehabilitacji medycznej, specjalistę fizjoterapii, magistrów fizjoterapii, a ponadto terapeutę zajęciowego i psychologa. Nasi fizjoterapeuci stale poszerzają swoją wiedzę i doskonalą umiejętności uczestnicząc w kursach w zakresie metod fizjoterapeutycznych

leczenie bólu Kraków

Rehabilitacja w schemacie „jeden na jeden”

Rehabilitacja w Krakowie w schemacie „jeden na jeden” to indywidualnie dobrany program rehabilitacyjny, w którym pacjent znajduje się pod opieką jednego terapeuty. Taki model dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez innych terapeutów z zespołu tylko w razie konieczności. Dzięki temu utrzymana zostaje prywatność oraz lepsza komunikacja pomiędzy pacjentem a fizjoterapeutą, co zapewnia większy komfort całej terapii.

Szpital Ortopedicum

Kompleksowość

Ortopedicum gwarantuje kompleksowy program rehabilitacji realizowany w jednym miejscu, co pozwala w krótkim czasie uzyskać doskonałe wyniki. Kompleksowość wyraża się również w łączeniu wielu form terapii – rozwiązując problem dysfunkcji, pracujemy na poziomie stawu, mięśni i skóry, w stosunkowo szybkim czasie optymalizując efekty leczenia.

ortopedia Kraków

Ścisła współpraca zespołu terapeutycznego

Ścisła współpraca lekarza z fizjoterapeutą optymalizuje przebieg leczenia, a praca w zespole terapeutycznym, w którym jest lekarz, fizjoterapeuta i pielęgniarka pozwala szukać rozwiązania problemów na różnych poziomach i zmniejsza ryzyko powikłań.

programy rehabilitacyjne

Zaplecze technologiczne

Specjalistyczny sprzęt umożliwia stosowanie nowoczesnych form terapii takich, jak krioterapia ciekłym azotem, terapia laserem wysokoenergetycznym, terapia falą uderzeniową, pneumatyczny masaż uciskowy, hydroterapia (kąpiele wirowe i perełkowe), wykorzystanie aparatów Redcord, platforma balansowa do diagnozy i terapii w warunkach sprzężenia zwrotnego, Kaiser Functional Movement.

fizjoterapia Kraków

Autorskie programy rehabilitacyjne

Oferujemy autorskie programy zajęciowe m. in. „Zdrowy kręgosłup”, mający na celu profilaktykę oraz leczenie zespołów bólowych kręgosłupa, zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci oraz zajęcia "Żyję zdrowo – jestem zdrowy".

Profesjonalne doradztwo

W ramach rehabilitacji w Krakowie służymy pomocą w doborze odpowiedniego zaopatrzenia ortopedycznego oraz sprzętu pomocniczego do zastosowania w codziennych czynnościach, a wszystkie niezbędne informacje są do uzyskania również w Poradni chirurgii urazowo-ortopedycznej.