Home REHABILITACJA

Nasza oferta rehabilitacyjna skierowana jest do pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu.

Pragniemy zapewnić im kompleksowość świadczeń i ciągłość leczenia po zabiegach operacyjnych i w leczeniu zachowawczym. Rehabilitacja w Krakowie zwiększa szanse na powrót do zdrowia, a głównym celem jest maksymalne skrócenie czasu powrotu do pełnej sprawności.

Rehabilitacja w schemacie jeden na jeden

indywidualnie dobrany program rehabilitacyjny, w którym pacjent znajduje się pod opieką jednego terapeuty.

Kompleksowość

Ortopedicum gwarantuje kompleksowy program rehabilitacji realizowany w jednym miejscu, co pozwala w krótkim czasie uzyskać doskonałe wyniki.

Ścisła współpraca zespołu

Ścisła współpraca lekarza z fizjoterapeutą optymalizuje przebieg leczenia, a praca w zespole terapeutycznym, w którym jest lekarz, fizjoterapeuta i pielęgniarka pozwala szukać rozwiązania problemów na różnych poziomach i zmniejsza ryzyko powikłań.

Zaplecze technologiczne

Online Shopping

Specjalistyczny sprzęt umożliwia stosowanie nowoczesnych form terapii takich, jak krioterapia ciekłym azotem, terapia laserem wysokoenergetycznym, terapia falą uderzeniową, pneumatyczny masaż uciskowy...

Co nas wyróżnia?